Monday, May 16, 2011

No words to describe.....awesome ghazal!

Ranjish hi sahi dil hi dukhaanay kay liyay aa
aa phir say mujhay chhorr kay jaanay kay liyay aa

(Let it be anguish, come still to torment my heart

Come, even if to leave me again)

pehlay say maraasim na sahi phir bhi kabhi to
rasm-o-rahay duniya hi nibhaanay kay liyay aa

(If not for our past association

Come to fulfill the rituals of the world)

kis kis ko bataayengay judaai kaa sabab ham
tu mujh se khafaa hai to zamaanay kay liyay aa

(Who else must I explain the reason of separation

Come, despite your displeasure, to continue the ceremony)

kuchh to meri pindaar-e-mohabbat ka bharam rakh
tu bhi to kabhi mujh ko manaanay kay liyay aa

(Respect a little the depth of my love for you

Come someday to placate me as well)

ek umr say hun lazzat-e-giryaa se bhi mehruum
aye raahat-e-jaan mujh ko rulaanay kay liyay aa

(Too long have I been deprived of the pathos of longing

Come my love, if only to make me weep again)

ab tak dil-e-khush_feham ko tujh say hain ummeedain
ye aakhari shammain bhi bujhaanay kay liyay aa

(Till now, my heart suffers from some expectation

Come to snuff even these last candles of hope)

1 comment:

arun said...

awesome, this is a very old ghazal.